Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Mircze

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść
Ogłoszenie nr 510014030-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
Gmina Mircze: Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. „Dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500064-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mircze, Krajowy numer identyfikacyjny 95036882000000, ul. ul. Kryłowska  20, 22-530  Mircze, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 519 015, e-mail gmina@mircze.pl, faks 846 519 062.
Adres strony internetowej (url): https://ugmircze.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. „Dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRGR.2710.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł, słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych. Charakterystyka kredytu: 1) Kwota kredytu- 1 700 000,00 zł, 2) Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 27 grudnia 2027 roku, 3) Uruchomienie kredytu w terminie do 30 stycznia 2020 r. w jednej transzy, w terminie 3 dni od daty wystawienia pisemnej dyspozycji wypłaty przez Zamawiającego. 4) Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała w ratach, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 27 marca 2021 roku. Wysokość rat spłaty kredytu w poszczególnych latach przedstawia poniższa tabela. Lp. Data spłaty rat kredytu Wysokość raty w [PLN] 1. 27.03.2021 r. 37 500,00 zł 2. 27.06.2021 r. 37 500,00 zł 3. 27.09.2021 r. 37 500,00 zł 4. 27.12.2021 r. 37 500,00 zł 5. 27.03.2022 r. 37 500,00 zł 6. 27.06.2022 r. 37 500,00 zł 7. 27.09.2022 r. 37 500,00 zł 8. 27.12.2022 r. 37 500,00 zł 9. 27.03.2023 r. 70 000,00 zł 10. 27.06.2023 r. 70 000,00 zł 11. 27.09.2023 r. 70 000,00 zł 12. 27.12.2023 r. 70 000,00 zł 13. 27.03.2024 r. 70 000,00 zł 14. 27.06.2024 r. 70 000,00 zł 15. 27.09.2024 r. 70 000,00 zł 16. 27.12.2024 r. 70 000,00 zł 17. 27.03.2025 r. 70 000,00 zł 18. 27.06.2025 r. 70 000,00 zł 19. 27.09.2025 r. 70 000,00 zł 20. 27.12.2025 r. 70 000,00 zł 21. 27.03.2026 r. 70 000,00 zł 22. 27.06.2026 r. 70 000,00 zł 23. 27.09.2026 r. 70 000,00 zł 24. 27.12.2026 r. 70 000,00 zł 25. 27.03.2027 r. 70 000,00 zł 26. 27.06.2027 r. 70 000,00 zł 27. 27.09.2027 r. 70 000,00 zł 28. 27.12.2027 r. 70 000,00 zł 4.1 Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego uruchomienia. Naliczanie odsetek nastąpi w okresach miesięcznych. Odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne do 10 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału kalendarzowego, przy czym ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie ostatniej spłaty raty kredytu. 5) Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 6) Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych, obowiązującej na każdy ostatni dzień okresu odsetkowego (kwartału kalendarzowego), opublikowanej w internetowym serwisie informacyjnym Reuters o godz. 11,00, powiększonej o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. 7) Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części po uprzednim powiadomieniu Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, lub może ulec skróceniu na pisemny wniosek Zamawiającego. 8) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 9) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 10) Zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową – podpisany przez Wójta Gminy wraz z kontrasygnatą Skarbnika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 236440.58
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Przysusze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grodzka 3
Kod pocztowy: 26-400
Miejscowość: Przysucha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 236440.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236440.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261671.86
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Administrator
dodano do BIP dnia 23-01-2020 23:56:47