Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Mircze

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Zagospodarowania Odpadów wŁaskowie.

Data ogłoszenia
2017-12-14
Termin składania ofert
2018-01-22 10:00
Treść

Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 8
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:498246-2017:TEXT:PL:HTML
Polska-Mircze: Usługi związane z odpadami
2017/S 240-498246
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gminny Zakład Komunalny w Mirczuul. Młyńska 2AMircze22-530PolskaOsoba do kontaktów: Roman SzlingiertTel.: +48 845353031E-mail: gzk.mircze@wp.pl Faks: +48 846519004Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: https://ugmircze.bip.lubelskie.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: https://ugmircze.bip.lubelskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Samorządowy Zakład Budżetowy
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Zagospodarowania Odpadów wŁaskowie.
Numer referencyjny: GZK/271/2/12/2017
II.1.2)
Główny kod CPV
90500000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 8
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 1912 12-Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niżwymienione w 19 12 11 pochodzącego ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnychwydzielonych na linii segregacji odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie,
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000
90512000
90513000
90514000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu.
Ul. Młyńska 2A, 22-530 Mircze.
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 1912 12-Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niżwymienione w 19 12 11 pochodzącego ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnychwydzielonych na linii segregacji odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie,
2. Szacowana ilość odpadów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 roku będzie wynosiła do10 000 Mg. Ilość ta została określona na potrzeby wykonania oszacowania wartości zamówienia. Zamawiającyzastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości odbieranych odpadów bez prawa do dochodzenia roszczeń.Rzeczywista ilość odpadów przewidzianych do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Komponent będzie w postaci luźnej bez prasowania oraz prasowanej w kostki o wymiarach ok. 80 cm x 100cm x 110 cm, które wiązane będą drutem stalowym. Parametry jakościowe odpadu o kodzie 19 12 12 zostałyokreślone w wyniku badania przeprowadzonego przez akredytowane laboratorium i mają charakter poglądowy.Odebrane partie materiału mogą różnić się co do wartości podanych, a jakiekolwiek różnice nie będą stanowiłypodstaw roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Odbiór odpadów odbywał się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 22:00 zterenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, 22-530 Mircze, Łasków 69 transportem własnymWykonawcy. Zamawiający zapewnia załadunek odpadów. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadówbędzie się odbywało na wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów wŁaskowie, Łasków 69 i będzie potwierdzane kwitem wagowym.
5. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowymZamawiającego.
6. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy bilans ważeń pochodzącyz programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZZO w Łaskowie. Na podstawie bilansu
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 8
ważeń Zamawiający będzie wystawiał Karty Przekazania Odpadów w 2 egzemplarzach-1 egzemplarz dlaZamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy-zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisamiprawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku oodpadach (t.j. Dz. U.2016.1987 ze. zm.)
8. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Kryterium społeczne / Waga: 15
Cena - Waga: 85
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
1. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24 aa ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówieńpublicznych,zwanej „ustawą” najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego ofertazostała oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
— 4.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
—4.1.1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) - 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4ustawy,
—4.1.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, że w/w warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne pozwolenie na transportodpadów co najmniej o kodach: 19 12 12, wydane przez właściwy organ na podstawie art. 233 ustawy z dnia14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987 ze zm.) oraz aktualne pozwolenie na prowadzeniedziałalności w zakresie przetwarzania lub odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czyminstalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie zdnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016, poz.1987 ze. zm.).
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 8
— 5.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 orazwykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia idokumenty:
— 5.1.1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlegawykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) - 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1), 2) 4) ustawyoraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.2 - 4.1.4 SIWZ. Wykonawca składapowyższe oświadczenie w formie jednolitego dokumentu JEDZ – sporządzone według wzoru standardowegoformularza określonego rozporządzeniem wykonawczym Komisji Europejskiej-zakres oświadczenia stanowiZałącznik Nr 2 do SIWZ,
— 5.1.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (JEDZ),o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
— 5.1.3) Zamawiający nie żąda złożenia JEDZ wobec podwykonawców zgłoszonych do realizacji zamówienianieudostępniających zasobów w trybie art. 22a ustawy,
—5.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji,o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazaniazamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejwykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązaniaz innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowiZałącznik Nr 3 do SIWZ.
UWAGA: Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków do wprowadzenia w niniejszej Sekcji dalsze wymaganedokumenty wskazane są w Sekcji III.1.2) w części „Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:”.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ciąg dalszy pkt III. zawartego w Sekcji III.1.1):
—5.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożeniaoświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ, tj.:
— 5.3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy,
— 5.3.2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— 5.3.3. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji-dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ,
— 5.3.4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ,
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 8
— 5.3.5. oryginał lub kserokopię pozwolenia na transport odpadów co najmniej o kodach: 19 12 12, wydaneprzez właściwy organ na podstawie art. 233 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987ze zm.) oraz jeżeli przedstawi oryginał lub kserokopię pozwolenia na prowadzenie działalności w zakresieprzetwarzania lub odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lubrecyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14.12.2012 r. oodpadach (Dz.U. z 2016, poz.1987, ze. zm.),
— 5.4 Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym europejskim dokumenciezamówienia, o którym mowa w pkt. 5.1.1, będzie odpowiadać zakresowi informacji, których zamawiającywymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt. 5.3.6 SIWZ, zamawiającymoże odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przezwykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczeniasą odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na którychzdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w jednolitymeuropejskim dokumencie zamówienia.
UWAGA: Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków do wprowadzenia w niniejszej Sekcji dalsze wymaganedokumenty wskazane są w Sekcji III.1.3) w części „Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:”.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ciąg dalszy pkt III. zawartego w Sekcji III.1.2):
— 5.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o którym mowa:
— a) w pkt. 5.3.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— b) w pkt. 5.3.2 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, innyrównoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albodokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, októrym mowa w pkt. 5.5 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczeniewykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt. 5.5 stosuje sięodpowiednio,
— 5.6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający możezwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu,
— 5.7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającejmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt.5.3.2, składa dokument, o którym mowa w pkt. 5.5 b, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy.
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 8
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje siętakich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt. 5.5 bstosuje się odpowiednio,
— 5.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający możezwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu,
— 5.12. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć:pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lubkopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia i dokumenty, o których mowa wniniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 5.1.1, 5.3.1-5.3.4 (i odpowiednio pkt. 5.4) należyzłożyć odrębnie dla każdego wykonawcy.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Wzór Umowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana zanajkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w zdaniu wyżej. Zamawiający przewiduje możliwościwprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowoopisanych we wzorze Umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 22/01/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 8
Data: 22/01/2018
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu, ul. Młyńska 2A, 22-530Mircze.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
—6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcyzłotych),
—7.4 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy,
—7.5. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności,
—7.16. Oferta musi zawierać:
—a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ,
—b) pełnomocnictwo-o ile dotyczy,
—c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którymmowa w pkt. 5.1.4 - o ile dotyczy,
—d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancjilub poręczenia), przy czym dopuszcza się złożenie tego dokumentu niezależnie od oferty-pod warunkiem, żewykonawca uczyni to przed terminem składania ofert,
—Termin dwóch miesięcy określony w Sekcji IV.2.6) należy rozumieć jako 60 dni liczone od ustalonej datyskładania ofert,
—Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w Rozdziale 4 i 5SIWZ,
— Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałeinformacje zawarto w SIWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej zamawiającegopod adresem: https://ugmircze.bip.lubelskie.pl.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587800E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587801
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dz.U./S S240
14/12/2017
498246-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 8
14/12/2017S240
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 8
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjomwpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587800E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587801
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/12/2017

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Szlingiertdodano do BIP dnia 14-12-2017 11:20:15