Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Mircze

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z grupy 19 12.

Data ogłoszenia
2016-04-14
Termin składania ofert
2016-04-22 10:00
Treść

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugmircze.bip.lubelskie.pl


Mircze: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z grupy 19 12.
Numer ogłoszenia: 89484 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu , Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6510131, faks 84 6519015.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z grupy 19 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z grupy 19 12 (komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF) w procesie odzysku lub recyklingu, pochodzącego ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wydzielonych na linii segregacji odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie. Szacowana ilość komponentu do produkcji RDF w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016 roku będzie wynosiła do 5000 Mg. Ilość została określona na potrzeby wykonania oszacowania wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości odbieranych odpadów bez prawa do dochodzenia roszczeń. Rzeczywista ilość odpadów przewidzianych do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Komponent będzie w postaci luźnej bez prasowania (szacunkowa wartość ilości komponentu luzem ok. 200 Mg) oraz prasowanej w kostki o wymiarach ok. 80 cm x 100 cm x 110 cm, które wiązane będą drutem stalowym. Parametry jakościowe odpadu z grupy 1912 zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ - badanie odpadu. Podane wyniki badań zostały przeprowadzane przez akredytowane laboratorium i mają charakter poglądowy. Odebrane partie materiału mogą różnić się co do wartości podanych, a jakiekolwiek różnice nie będą stanowiły podstaw roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Odbiór odpadu odbywał się będzie z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, 22-530 Mircze, Łasków 69 transportem własnym Wykonawcy. Zamawiający zapewnia załadunek. Wykonawca nie musi dysponować własną instalacją, ma przekazywać odpady na instalacje posiadające stosowne decyzje administracyjne. Odbiór odpadów z grupy 1912 odbywał się będzie w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie się odbywało na wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, Łasków 69 i będzie potwierdzane kwitem wagowym. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym Zamawiającego. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy bilans ważeń pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZZO w Łaskowie. Na podstawie bilansu ważeń Zamawiający będzie wystawiał Karty Przekazania Odpadów w 2 egzemplarzach - 1 egzemplarz dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy. Wymagania Zamawiającego: 1. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 5 do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z dnia 20 czerwca 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, wydane przez odpowiednie organy w formie decyzji administracyjnych, tj.: a) Zezwolenie na transport odpadów z grupy 19 12 b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu c) W przypadku transportującego: umowę z przetwarzającym odpady objęte zamówieniem. 3. Wymienione w punkcie 2 decyzje administracyjne stanowić będą załączniki do oferty Wykonawcy. 4. Wykonawca musi wskazać w ofercie instalację lub instalacje, w której odebrane odpad będzie poddawane procesowi odzysku lub recyklingu. 5. Wykonawca musi przedstawić w ofercie sposób realizacji zamówienia. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00-3, 90.51.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

A) Zezwolenie na transport odpadów z grupy 19 12. B) Zezwolenie na odzysk lub recykling odpadu w ilościach, kodzie i na rzecz Zamawiającego zgodnych z SIWZ lub gwarancję odbioru odpadów do odzysku lub recyklingu w formie umowy (promesy lub porozumienia) C) w przypadku transportującego: umowę z przetwarzającym odpady objęte zamówieniem

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa w tym zakresie wymogów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa w tym zakresie wymogów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa w tym zakresie wymogów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95

2 - Długość terminu płatności - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu, ul. Młyńska 2a, 22-530 Mircze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu, ul. Młyńska 2a, 22-530 Mircze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Szlingiertdodano do BIP dnia 14-04-2016 13:47:24